grubasek

czwartek, 9 lipca 2015

Post informacyjny+


1) Witajcie wieczorową porą:-)

2) Dziewuszki urodzinowe- czy paczuszka do naszej Żabci wysłana? Moja jutro z rana i to ostatni dzwonek!

3) Pamiętacie też o Danusi? 26 lipca:-D

4) Trwają zapisy na "Ritę":-)

5) Karteczki do zabawy z cytatem do poniedziałku, czekamy do wtorku(dosyłajcie na maila!)

6) Mnóstwo Waszych metryczek i maili idzie mi do spamu- sprawdzajcie, jeśli nie ma Waszej metryczki- napiszcie mi o tym

7) Na koniec będzie Majalenowo- ach, jaka jestem ciekawa Waszych ulubionych kolczyków- ujawniać się:-D



Kolczyki kupiłam dawno, dawno teu od koleżanki, która przynosiła prace swojej kumpeli. Wtedy nawet nie śniło mi się, że sama zajmę się kiedyś biżuterią:-D
Mało tego- nie cierpiałam robótek manualnych, w ogóle mnie to nie bawiło. Kolczyki jak na mnie bardzo długie- myślałam nawet o ich przerobieniu, ale niech tam!


         Buziam was wieczorowa porą!!!

14 komentarzy:

  1. Witamy Cię kochana :D
    oh, jak mnie słodko nazwałaś! :D

    Twoje zdjęcie w kwiatkach jest prześliczne!
    Wygląda na to, że z każdą parą kolczyków wiąże się jakaś historia :) ja zamierzam się przyłączyć do zabawy, może nawet od jutra, ale pewnie będę publikować zdjęcia raz na jakiś czas, bo nie noszę kolczyków codziennie, szczególnie teraz - kiedy dużo czasu spędzam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka lawendowa panienka z Ciebie :) Kolczyki wcale nie są za długie, fajnie w nich wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa u mnie, ja do Ciebie trafilam poprzez blog Ewy Jurewicz☺.
    Widzę że masz wiele wspanialych prac i pomysłów. Powoli zapoznam się z Twoimi wpisami, więc na pewno będę częstym gościem. Jutro rano mam w perspektywie dwie godziny siedzenia w poczekalni, więc poczytam☺.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia w moimi Candy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki to piękna rzecz. Nie mam ani odrobinki czasu ostatnio, ale zawsze noszę kolczyki i często, niestety, gubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja paczuszka wysłana :)
    Teraz myślę nad paczuchą dla Danusi i na imieniny dla dwóch solenizantek z 26.07 :)
    Informacji sporo, ale pewnie i tak każdy zapamięta zdjęcie uśmiechniętej Ewuni w kwiatach! :)
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez na imieninowej! A mam 2 z imieninowej i jeszcze 2.Czasu niby jeszcze jest....

      Usuń
  6. No super kolczyki. Takie długie to coś dla mnie. bardzo mi się podobają, a widzę że i pięknie kwieciście u Ciebie... lawenda, rumianek.. no pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :) dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolczyki fajne , zdjęcie w lawendzie też super, pozdrawiam i udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolczyki, a twoje zdjęcia z kwiatami rewelacyjne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne:)Troszkę długie, choć nie powiem..kiedyś uważałam, że im coś większe, tym lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki super, takie inne ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń